Opis ogólny
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku.
Sposób dostarczania dokumentów
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do szkoły na jeden z poniższych sposobów:
Dokumenty do wglądu okazuje się pracownikowi administracji szkoły przy składaniu wniosku. Dokumenty przesłane do wglądu pocztą tradycyjną - po dokonaniu czynności urzędowych - zostaną odesłane na wskazany adres.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej może być składany również drogą elektroniczną na adres mailowy szkoły, faksem oraz w formach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2014 r. poz. 782 ze zm.)
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej składany jest w sekretariacie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 – 15.00
Terminy i sposób załatwienia spraw
6. Wgląd do dokumentu urzędowego odbywa się w komórce organizacyjnej, w której dokument jest przechowywany, w godzinach pracy, w obecności pracownika.
7. Udostępnienie informacji publicznej, w tym dokumentu urzędowego zapewnia się także poprzez przesłanie jej albo przeniesienie jej na odpowiedni, powszechnie stosowany nośnik informacji - jeżeli z takim wnioskiem wystąpi zainteresowany.
8. Wydawanie dokumentów, o które wnosi wnioskodawca poza miejsce udostępniania jest zabronione.
9. O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.
Informacje na temat przebiegu sprawy
Tryb odwoławczy
Od decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej oraz od decyzji o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji publicznej przysługuje odwołanie zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Informacje dodatkowe
Jeżeli udostępnienie całego dokumentu naruszałoby przepisy ustaw wyłączających jawność lub stanowiących tajemnicę, dokumenty udostępnia się w ograniczonym zakresie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacij publicznej (Dz. U. z 2014r. poz. 782 ze zm.)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. gen. Józefa Bema w Bemowie Piskim